Träning

Effektivitetstips: Bodyrock.TV

Idag skulle jag springa långpass i solen, men vi hade vissa smärre kommunikationsproblem i hemmet tydligen – den långa soliga eftermiddagen fram till middag hos kompis ska spenderas hos Erics pappa fårbonden.
Efter en långfrukost (där jag hann läsa heeela tidningen!) gjorde jag därför en ompaketering av dagens träning, och det blev Suzana som hjälpte mig med det. Jag har tipsat om hennes pass tidigare och gör det igen!
Vad jag vet så började hon långt innan NTC och Casall T.O.D med korta, supereffektiva pass och det finns hur många som helst att variera med när man kört igenom passen i dessa finfina appar några gånger.

12 svettiga pulshöjarminuter senare är vi på väg till en eftermiddag på landet, i vårsol och med klappande av nyfödda lamm. Det är ett vårtecken om något!

20130331-141159.jpg

Standard

Kommentera

