Träning

Vårrus

Äntligen! Efter över en veckas råkurr mellan mig och förkylningen avgick jag med segern. Och vilken seger!
45 minuters gladlöpning i terräng, i sol och genom smältsank ängsmark.

Naturen börjar göra sig redo och jag med den – nu vankas springsäsong i dubbel bemärkelse.
Att snön ligger kvar här och var är kanske ett litet aber i min teori att en flytt söderut skulle betala sig på vårkanten, men skitsamma. Det är på gång. Nu kör vi!

Förresten – säg gärna hej till mig på instagram (@kattenjansson) och/eller twitter också 🙂 

20130409-204847.jpg

Standard

Kommentera

