Träning

Nu är jag Katta BLACK

Den här veckan har jag haft en vinglig balans; privata åtaganden (eh, häng på vanlig svenska), mötesbonanza, nån slags spindel-i-nätet-roll och jobbsorg* är bovar i det dramat.

Imorgon tänkte jag toppa veckan med hemmajobb**, vilket innebär tid för tankar och skrivande men också för träning! Jag är så sugen på backintervaller efter Erikas inlägg.
Jag vill köra skiten ur mig helt enkelt.

Men först vill jag gå ut med en sak.
Det har kostat tusenlappar, svett och tårar, men nu är dagen här.
Från och med nu är jag Katta Black***.

20130411-204844.jpg

* vinkade av tre underbara kollegor igår. Fy vad sorgligt. Som tur är har de blivit fina vänner, så vi ses snart igen.
** är konsult i världens roligaste projekt nu. Så jäkla spännande. Imorrn är det inläsnings- och analyskalas!
*** Det svarta priokortet ger mig tillträde till VIP-Loungen, med fika & wifi. Det måste vara ett jäkla dyrt kaffe de har därinne ändå.

Standard

Kommentera

