Träning

I huvudet på en Katt

I den bransch jag verkar, anses punktlistor ofta vara något som dödar budskap och distraherar läsaren. Men jag tycker ändå att de fyller en funktion – man läser i rätt ordning, förstår vad som hör ihop och så är vi ju ändå vana att läsa från vänster till höger och uppifrån och ned. I punkter.

Med det sagt – detta rör sig i mitt huvud just nu:

  • Jag misslyckades med min träning idag. Jag fastnade i research för världens roligaste projekt och jag blir alltid lika överraskad av att det är dags att hämta på dagis när jag jobbar hemma. Men jag tar revansch i morgon. Med löpning och benstyrka. 
  • Om två veckor har jag väskan packad och är mer än redo för 6 dagar i NYC. Jag läser med glädje Saras rapporter från staden och hoppas på bra takbarstips när hon kommer hem!
  • Jag vill viga en hel dag åt att fota och efterbehandla. Minst.
  • Internet och dagens barn (morgondagens vuxna). Jag är nyfiken så jag spricker på hur vår vardag – yrkesliv, konsumtion, kommunikation – kommer se ut om bara några år.
  • Kärlek. Ett kletigt ämne kanske. Men kollegor, vänner och familj. Jag är så himla glad att jag har dem!

Det var allt. Imorrn brassar vi på den där blodpumpen!

Morfar och Dolly

Morfar och Dolly

Standard

Kommentera

