Träning

New York, New York! (1)

Jag har varit hemma en vecka, typ kommit ikapp inboxen, slutspurtat på nästa veckas leverans (jag lever bland trender just nu) och hostat/snutit mig igenom alltihop.

Jag vet inte var jag ska börja, men veckan i det stora äpplet var ren magi. Tur med vädret, tur med maten, konstanta skrattanfall, rolig shopping och framförallt – vi tog in staden som aldrig sover på bästa sätt; genom att följa känslan, strosa på gator, bestämma lagom mycket och strunta i alla ”must see’s”.

Jag blev sjuk på vägen över, så den så hett efterlängtade andra löpturen i Central Park och den längs Hudson River får vänta tills nästa gång. Men, det blev en frukost, en musikalisk upplevelse och lyckobubblor som staplades på varann i den där ljuvliga parken. Faktiskt samlade jag så många lyckosuckar under veckan att jag fortfarande inte vet vart jag ska göra av dem.

Här kommer några bilder (av över 600…). Nu ska jag bli helt frisk och sen ska jag dra lyckosuckar på löprundor, utepass och promenader i min favoritmiljö av årets alla skiftningar: den allra första, ljusa grönskan.

Washington Square Park

Washington Square Park

Jag får inte nog!

Jag får inte nog!

Livsnjutarkonst förfinad

Livsnjutarkonst förfinad

Pick me up - vårt frukostchoice över andra

Pick me up – vårt frukostchoice över andra

_MG_8185

Svängde in på ljuvliga Whole Foods. Båden 1 och 3 gånger...

Svängde in på ljuvliga Whole Foods. Båden 1 och 3 gånger…

_MG_8326

Finstämda och vackra 911 Memorial

_MG_8366

Victorias Secret revealed

Victorias Secret revealed

Kiehls. Mumma för den produktbesatta...

Kiehls. Mumma för den produktbesatta…

Standard

4 thoughts on “New York, New York! (1)

  1. Pingback: Happy Easter! | Pigg & Duktig

Kommentera

