Träning

Nackskott

Alltså…Jag har lyckats dra sönder min egen nacke. Genom att lyfta huvudet (uppenbarligen på ett väldigt konstigt sätt) från kudden häromkvällen. Hur är det ens möjligt? Jag bör vara en stark kandidat till #darwinawards tror jag. Jag kommer knappt upp ur sängen, och är numera smärtsamt medveten om att nacken är inblandad i rätt många rörelsemoment.

Kan jag vara den enda som lyckats med detta kanske? Well, jag bjuder på det, och jagar vidare efter helgöppna kiropraktorer i Östergötland, med blicken riktad raaaakt fram.

Såhär kan jag inte sitta idag

Såhär kan jag INTE sitta idag

Standard

Kommentera

