Träning

I ett annat liv

I ett annat liv, önskar jag att jag kunde skapa med mina händer, så att det som kommer ut ser ut som det jag har i mitt huvud.
Jag har en hänförd avundsjuka när jag ser det som mina kollegor kan skapa.

Kan ni känna det, att ni har förmågan att se och sätta upp visioner för något bra, men samtidigt inte kan få fram det själva på den nivån ni vill? Resultatet stämmer inte med visionen liksom?

Så känner jag när jag målar. Jag älskar att måla, jag har en kristallklar bild i huvudet när jag börjar.
Men. Ut kommer nåt helt annat.
Så är det inte för min kollega. Så här bra är hon

20140213-225947.jpg

Som tur är blir jag inspirerad, inte modfälld, när jag får hänga med dem en kväll. I mitt nästa liv ska jag bli AD!

20140213-230210.jpg

Standard

Kommentera

