Stockholmsliv

Dagens

Frukost: Hackad melon, yoghurt, muesli och Fabriques valnötsbröd med avocado & västerbottenost. Ostressat, gott och hemma, som jag gillar det.

Samtal: Om skinn på näsan och kvinnligt vs manligt med en fantastiskt duktig kollega. Roliga insikter och jävlar anamma.

Köttande: Fylla rådata i excelark. Jobbigt som ett intervallpass.

Känsla: Det är skönt efteråt. Som med intervallpass.

Pepp: En inspirerande podcast som fick mig att göra ett slag i en sak jag tänkt på

Moderna umgänge: Kolla på Dexter med Eric bredvid mig i soffan. På Skype från Norrköping. När kommer tjänster för den typen av häng (nu måste vi trycka på play exakt samtidigt)?

Längtan: Havet. Varmt eller kallt spelar ingen roll, det är vidden jag vill åt. Och vågbruset.

Big Island, Hawaii

Big Island, Hawaii

Standard

Kommentera

