Mat och recept

Stupid Easy Paleo

Igår testade jag det här smidiga receptet, efter lite hemmayoga satt det  riktigt fint! Gott, enkelt och bra för magen – 3 i 1 alltså! Banan, kokosgrädde och chiafrön – men jag lade faktiskt till lite raw kakao också. Mixa ihop, ställ in i kylen en timme – klart!

3 ingredient Banana Pudding från Stupideasypaleo.com

3 ingredient Banana Pudding från Stupideasypaleo.com

Näst på listan är den här tror jag..ser också väldigt god ut. Jag tror jag snöat in på kokos?

Coconut milk Icecream med blåbär och pistaschcrumb

Coconut milk Icecream med blåbär och pistaschcrumb

Standard

2 thoughts on “Stupid Easy Paleo

Kommentera

