Favoritprodukter

Wednesday bliss

Härliga hudvårdsprodukter är svårt att få nog av – även om det går i perioder hur jag konsumerar dem. En lång tid nu har jag bara kört oliv- eller mandelolja för ansiktet*, men nu när varmare vindar blåser så kan jag testa lite annat ibland.

Igår provade jag en produkt för att ömsa vinterskinnet och försöka få fram lite ny, fräsch vårhud. Jag har kikat på den ett par månader men inte slagit till, men när Åhléns skyltade med 20% rabatt på alla Bliss-produkter så var det ju bara att låta kortet jobba! Det låter ju så härligt och förnyande ändå; Triple Oxygen Instant Energizer Mask. Precis vad jag behövde! Den var löddrig, skön och huden kändes väldigt mjuk och len efteråt. Jag hade hoppats på en lite stingande känsla (ni vet den där som gör att det känns som att det verkligen jobbas där nere i huden) som inte kom, men det är ju resultatet som räknas.

4 unna av 5 får den – passa på att hämta hem lite helglyx på Åhléns alltså! Med 20% rabatt så tjänar man ju på det. Eller hur?

Säg hej till min nya badrumskompis!

Säg hej till min nya badrumskompis!

Bliss-2

Ja, jag heter ju Katten ändå... Ett vintagefynd på Nostalgiladan som jag oxå är väldigt nöjd med!

Ja, jag heter ju Katten ändå… Ett vintagefynd på Nostalgiladan som jag oxå är väldigt nöjd med!

* bäst under vintern: snällt, återfettande och kemikaliefritt.

Standard

2 thoughts on “Wednesday bliss

  1. erikaste skriver:

    Glöm inte att vila och sova mycket också. Bästa tricket för pigg och glad hy😉 Kramar från din tjatkompis!
    Ps – älskar fö också sådana där produkter, hemmaspa och hela baletten!🙂

    • Ja, det är en så jäkla bra bot mot så mycket – och så kan man ju oftast motivera med att det är mycket billigare än att gå på salong. Man tjäääänar ju på det🙂
      Vila har jag blivit mycket bättre på, däremot är jag vaken för sent på kvällarna. Skärmstopp vid 22 från och med nu! Tack för omtanken kompis!

Kommentera

