Foto, Stockholmsliv

Saturday with friends

Min lördag bestod av sol (jättemycket!), spatserande, shopping och en massa andra saker som inte börjar på S. Här kommer receptet, i bilder!

Jag började dagen med Sara på Bageriet 1935. Vi vispade ihop det sista på ett tal till Lisa, inklusive minnesgåvor, och hade väldigt kul medan vi höll på.

Jag började dagen med Sara på Bageriet 1935. Vi vispade ihop det sista på ett tal till Lisa, inklusive minnesgåvor, och hade väldigt kul medan vi höll på.

På Bageriet trängs vacker gammal inredning med hembakt & hemlagat och deras frukostgröt med lingon är väldigt prisvärd

På Bageriet trängs vacker gammal inredning med hembakt & hemlagat och deras frukostgröt med lingon är väldigt prisvärd

Solen sken överallt och hade delegerat till den här kompisen på Thorildsplan

Solen sken överallt och hade delegerat till den här kompisen på Thorildsplan

Efter odén till 30 års vänskap var klar så vandrade jag vidare till St Eriksplan och träffade Lisa på vårt gamla stamhak dagen till ära. Bagel Street Cafe har växt och förnyats, men bageln är fortfarande god. På vägen hem hittade jag en topp till kvällen och sen var det bara att gå hem och svira om.

Efter odén till 30 års vänskap var klar så vandrade jag vidare till St Eriksplan och träffade Lisa på vårt gamla stamhak dagen till ära. Bagel Street Cafe har växt och förnyats, men bageln är fortfarande god. På vägen hem hittade jag en topp till kvällen och sen var det bara att gå hem och svira om.

Det var smarrig mat...

Det var smarrig mat…

...och en grymt bra kväll med nya och gamla kompisar och roliga historier.

…och en grymt bra kväll med nya och gamla kompisar och roliga historier.

5 av 5 glada solar på den dagen! Nu – ut i nästa!

Standard

Kommentera

