Stockholmsliv

DIY

Sådär – nu har jag målat andra (och sista lagret) i hallen. Förutom en liten bit vägg med två fula metallpluggar på som jag måste klura på hur jag ska få loss alt integrera i inredningen.
Först hann jag dock med en mysig dejt med Erika – som äntligen börjat blogga igen. Jag har saknat hennes välformulerade penna!

Imorgon ska jag försöka fota i dagsljus, men jag har insett att det är sjukt svårt att återge färger korrekt, speciellt i lampljus kl 22 på kvällen.
Nu håller jag på att fundera på (läs pinna loss) vad jag ska ha på de här väggarna. Kanske blir det en fotovägg med lite halvpråliga ramar. Kanske blir det färgglada hyllor eller kanske till och med block med andra färger.

En sak har jag i alla fall bestämt mig för – det ska vara glatt och stockholmsvitt-fritt!

eller varför inte en gammal stol?

Varför inte en gammal stol?🙂

Kanske såna här med svartvita bilder?

Eller kanske såna här med svartvita bilder?

Standard

Kommentera

