Skrivet

Project management

Min tillvaro just nu? Project management! Allt från massiv koordinering av 4-ländersprojekt till att inreda hallen och utveckla mig själv däremellan.  Jag börjar bli bra på det där faktiskt, om man får säga så.

Imorgon åker jag söderut och tar en sån där dag i skogen med mitt Norrköpings-crew. Bästa tankesmedjan.

I övrigt känner jag mig lite risig och anar en vända feber. Det tänkte jag mota i grind genom att lägga mig innan klockan 21 – packningen och andra borden får vänta till i morgon bitti.

forest

 

Standard

Kommentera

