Stockholmsliv

Modeblogg

Efter en dag med möten och lite spontant caféjobb var det dags att möta upp Maran för lite Fashion Tuesday! Vi (och ungefär 800 andra) hade anmält oss till Lindex event för lanseringen av Kate Hudson-kollektionen. Eventet hostades av Sofi Fahrman, en tjej jag är mäkta imponerad av. Vass, driven och så verkar hon vara väldigt trevlig också. Bra kombo!

Efter att Sofi berättat om sina favoriter så browsade vi runt lite. Boho-stilen är inte riktigt min cup of tea men det fanns en del fina plagg som verkligen väckte tankar om sköna eftermiddagar på stranden. Märkligt nog kom jag ut därifrån med barnplagg (kunde inte motstå en übercool byxdress med djungelmönster till min lika coola systerdotter som fyller 5 snart) – förmodligen inte vad Lindex tänkt sig. Men jag fick också med mig ett somrigt nagellack från Essie  och ett nummer av Sofis Mode som av en händelse hade just Kate Hudson på omslaget…

Så kan man också spendera en tisdag. Jag fortsätter den med att skapa designunderlag för ett möte i morgon. Mer om det längre fram!

Det blir koralliga naglar i sommar. Med tjuvstart redan ikväll...

Det blir koralliga naglar i sommar. Med tjuvstart redan ikväll…

Standard

Kommentera

