Träning

10000-metersklubben

Nu är en av de sista frizonerna väck – med wifi i himlen finns inga ursäkter för nedkoppling.
Jag gillar såna gratistimmmar – där man kan läsa, tänka eller sova just för att det inte går att göra annat. De är bra för alla oss som vill få undan saker från listan jämt.

Nu tänkte jag återgå till just det och låtsas att jag är out of office en stund. Jag var bara tvungen att skriva min första bloggpost från skyn och äntra den digitala 10000-metersklubben först.

20140320-073312.jpg

Standard

Kommentera

