Skrivet, Stockholmsliv

Fredagsmys

Vilken bra fredag det var idag! Jag vaknade utan stress, gick till jobbet, spånade på roliga events och sen gick jag på en lyxig lunch med min favoritkund, för att snicksnacka och fånga upp.

Sen åkte jag hem, jobbade lite till, gick och handlade innan det kom en finleverans från Östergötland. Ett stycke efterlängtad samsärbo och han hade med sig det vackra slagbordet, som nu ska stå i Stockholm och fortsätta bygga sin mer än hundraåriga historia.

Men mellan jobb och samboleverans hann jag med lite plugg faktiskt. Hade tänkt riva av första inlämningsuppgiften av fyra, som ska vara klara innan den här månaden är slut. Men jag lyckades inte logga in i systemet, så jag fick nöja mig med att kolla på några filmer om Photoshop istället. Bra det också. Sen blev det hämt-thai till solnedgången.

Nu blir det soffhäng resten av kvällen. Himla fint ändå.

Misslyckad inloggning, men kunskap kan man ju få ändå

Misslyckad inloggning, men kunskap kan man ju få ändå

Kursbok som samlat damm...

Kursbok som samlat damm…

Dagens horoskop kom från en fortune cookie. Spännande fredag liksom!

Dagens horoskop kom från en fortune cookie. Spännande fredag liksom!

Vi njöt av en indirekt solnedgång till middagen

Vi njöt av en indirekt solnedgång till middagen

..som kastade sommarskuggor på väggen. Snart så.

..som kastade sommarskuggor på väggen. Snart så.

Standard

Kommentera

