Stockholmsliv

48/7

Det har varit köriga jobbveckor och och för tillfället är kvällarna också fyllda med jobb. Som tur är så är det roligt och tidsbegränsat, men jag saknar vardagsluckor för ”det där andra” jag vill göra. Träffa min familj, vänner, träna, ingenting, läsa, planera sommar och livet, blogga osv. Tills vidare har jag flera grejer i pajpen så att säga. Till exempel:

  • Slutföra design- och utveckling på ett roligt litet privat projekt
  • Skriva klart ett blogginlägg om spaningar och tankar kring hur vi mår och vad vi fokuserar på nuförtiden – känns angeläget av olika skäl
  • Researcha och boka boende till Paris-resan som närmar sig ruskigt fort – bra tips = kärlek!
  • Göra detsamma för Eurotripen vi tar i sommar – jag och E får nog boka en Hangout eller Skype-session för det eftersom vi nästan inte ses längre
  • Dra igång cykelsäsongen på riktigt (ett första steg – ta cykeln till Cykloketet för den årliga servicen)

…+ hundra andra roliga grejer. Ge mig 48/7 – NU!

calendar

Standard

Kommentera

