Stockholmsliv

Halvlek

Om jag tar mig igenom den här veckan så ska jag unna mig själv något riktigt lyxigt uppe i Åre. Det har varit tidiga morgnar, sena kvällar, massor av koordinering och viktiga beslut dessutom.

Igår kväll var en sån där sen kväll – efter en tur till Norrköping över dagen. Men vilken kväll – min alldeles magiska systerdotter fyllde 5, henners far fyllde dagen innan så det var härligt kalas söder om söder. Familjen är banne mig det finaste som finns och det var en sjukt trött men lycklig Katt som stupade i säng kl 23 igår.

Nu – heldag med möten och kvällsintervjuer. Håll i hatten.

Det är många samtal på en femårsdag..

Det är många samtal på en femårsdag..

Fina Amanda!

Fina Amanda!

Dolly hade skrivit namnlapparna. Så tjusigt namn fick jag!

Dolly hade skrivit namnlapparna. Så tjusigt namn fick jag!

Standard

2 thoughts on “Halvlek

Kommentera

