Träning

Traveller

Så! Rätt så packad (väskmässigt alltså) inför morgonens tripp till Åre.
SJ har ju länge lyft den där inre resan som en kan göra på en längre tågtur.
Imorgon tror jag faktiskt att det kan närma sig den upplevelsen.

I takt med att avståndet till Stockholm och denna pulspressande vecka växer, ser jag framför mig hur jag vaggas in i lugn, livsnjutande och färdigtänkta tankar. Toppat med fjälluft!

Helgens möjligheter var som en harpa för själ och sinne när Sara listade dem.
Jag och kameran är redo!
(Vi ska bara sova lite först)

Standard

Kommentera

