Favoritprodukter

Wishlist

Jag hade alldeles för mycket att se och äta i Paris, för att lägga tid på dedikerad shopping. Det blev varken väska eller skor, däremot blev jag av med mina kära, kära solglasögon som jag köpte i present till mig själv inför förra sommarens långresa (på lunchen, i det upprivna tillståndet efter den här hemska upplevelsen, måste jag ha glömt dem i soffan och när vi ringde dit på kvällen var de inte upphittade. Inte dagen efter heller när vi cyklade förbi. Snyft).

Så, utöver ett par nya ögontjänare inför sommaren letar jag även nya sommartofflor. Ungefär vilka jag vill ha har jag vetat ett tag, efter att en kollega visat dem. Men jag snubblade tyvärr inte över några i Paris. De ser ut ungefär såhär, fast jag vill ha ett par med en mycket snällare prislapp. Över 2000 kronor är helt orimligt för sneakers i mina ögon, hur fina de än må vara. Asos har ett par liknande, men med brun botten. Jag har tyvärr blivit lite för kär i just det här mönstret. Det passar ju en leopardtant i sina bästa år alldeles perfekt!

Nåja – det var dagens ytliga inlägg. Nu ska jag hoppa i säng så jag kan kicka igång den här veckan i morgon!

leopad-print-sneakers

Standard

Kommentera

