Foto

Dagens tips

Så var det jobb igen och jag blev lite upptagen – har dessutom trevliga dejter på kvällarna, som idag när fick lite goshäng med både barndomskompis och hennes två små mini-me’s. Helt galet att de snart är lika gamla som hon och jag var när vi först lärde känna varandra. Nåja.

Här är i alla fall dagens ögon-tips ifall ni som jag gillar vackra bilder. Tackar min kompis Annika för att den här bloggen med gamla pärlor hamnade bland mina bokmärken precis! Streetphoto och historia i ett – det blir inte mycket bättre.

Lånad från Vivianmaier.com

Lånad från Vivianmaier.com

 

Standard

Kommentera

