Träning

PT-djungel

Okej, så jag sitter och funderar på att köra loss med en PT ett tag. Jag behöver vevas igång och jag behöver ett program som tar hand om min fossil till bröstrygg, samtidigt är kul, varierat, bygger styrka och är både utmanande och lite tryggt, sådär i lagom mix. Vi har en bra friskvårdspeng så det är väl lika bra att köra tänkte jag, jag vet ju vad jag vill ha! En snabb googling senare inser jag att jag behöver hjälp och tips. Av alla hundratusen val, vem ska jag välja?

Jag behöver någon som är tuff, rolig, men inte militärisk rakt igenom, någon med helhetstänk och som är van att ta fram pass som passar in i en oregelbunden livsstil. Jo, och Stockholmsbaserad så klart.

Om någon har en sån i rockärmen så tar jag tacksamt emot tips!

Standard

2 thoughts on “PT-djungel

  1. …och så vill du ha en pt som faktiskt har tid för dig, så att du får möjlighet till kontinuerlig BRA träning och inte får konstiga tider med ibland 2 och ibland 12 dagars mellanrum.

    • Okej, tack! Det hade jag liksom förväntat mig, har inte tänkt på att de såklart kan ha schemabegränsningar. Bra kriterie att ha med…

Kommentera

