Skrivet

Saker som gör mig glad

Vad göra när vädret är lite för mycket november för att det ska kännas ok? En liten lista över små guldkorn så klart. Helt okej ändå, när jag ser den i punktform (och inte genom fönstret).

  • Att gå på dejt på roligt ämne med kalasfin kompis. Tack, tack för drömmar en måndag kväll.
  • Att jag vikt en stor tvätthög och sorterat in i garderoben. Efter en vecka. Cheeeeck! (pappershögen tar jag i morgon..)
  • Att jag har bokat en morgondejt med en annan kalasfin kompis i morgon. Med träning. Det var verkligen tusen år sen.
  • Att jag nu ska hålla min skärmtid och gå och lägga mig med läsning som rensar hjärnan.

Jo, och så måste en ju slänga in dagens Cute overload – det räddar vilken tråkdag som helst. Duck!

Standard

Kommentera

