Skrivet

Slam dunk!

Här må det vara lite lågsäsong i inläggsfrekvensen, men det beror inte på att det inte händer saker. Igår åkte jag till exempel pendeltåg norrut hela två gånger. Den andra gången hoppade jag av i Norrviken, blev upplockad av min far och lillebror och bjussad på middag och en ny bekantskap som jag gillade direkt . En klok kvinna som liksom bara strippade bort allt det onödiga och pratade om viktiga saker och var väldigt rolig. Älskar såna.

Att jag sen fick lira basket med min lillebror var cream on top. Pappa hade skrutit med att jag har ett SM-brons därhemma från min ”basketkarriär” och det var en taggad lillebror (som just börjat spela basket) som ville shoot some hoops med sin världsbästa storasyster. Haha. Jag fick godkänt i dribbling och kunde ju slam dunka (det var en väldigt låg korg) så han kan få tro det tills han dribblar om mig tänker jag. Det är så kul att hänga med honom, trots att han är 27 år yngre.

Idag vaknade jag tyvärr med en gräslig huvudvärk igen, men den börjar släppa, det är sol, det är fredag och jag har nära som är mig väldigt kära. Det tar vi helg på!

En de nära och kära! Foto: Linnea

En av de nära och kära! Foto: Linnea

Standard

Kommentera

