Resor

Touching base

Några snabba innan det är överdags att gå och lägga sig!

  • Sommarhus på Österlen, Gotland, Bästkusten eller liknande – någon som har ett över sådär, en 3-4 veckor i sommar? Vi skjuter troligen på Eurotrippen till förmån för lugn, ro och svensk sommar – på en och samma fläck. Jag insåg att jag inte alls vill hacka upp semestern i 2-dagarsstopp i 4 länder i år. Jag vill skrota runt, springa, grilla, läsa och sova i lagom lantlig idyll istället.
  • Jag SKA gå och lägga mig tidigt resten av veckan. Stugletarstopp kl 22 from nu.
  • Hur blev det helt plötsligt nästan juni? Det var ju vinter förrförra veckan?
  • Det finns hopp om livet.

Godnatt!

Ett sånt här kanske?

Ett sånt här kanske?

 

Standard

Kommentera

