Skrivet

Bring it!

Det här är långtifrån Sveriges största blogg, men det är ju ändå ett gäng som verkar komma tillbaks hit, dag efter dag, trots att jag kan vara högst periodisk med inläggsfrekvensen och kvaliteten.

Jag har så många gånger undrat – eftersom jag känner de flesta som faktiskt kommenterar – vilka är det som kommer hit och läser i min vrå av den enorma, digitala världen? Varför kommer de tillbaks? Vad gillar de och vad gillar de inte? Finns det något jag kanske ska skriva mer om? Något jag ska skippa?

Även om jag såklart vill skriva om saker som berör mig så är det ju lite roligare om det berör fler än bara mig och kanske till och med ger något. Jag har ju faktiskt bloggat här i 4 år så det är dags för en liten läsarpoll tänker jag.

Om du vet med dig att du kommer hit då och då men kanske inte säger så mycket – jag är så nyfiken på att veta mer! Jag blir jätteglad för ett hej i kommentarsfältet och dina tankar. Jag vill gärna att du som kommer hit får någonting du behövde med dig härifrån. Det vore grymt!

Mer träning?

Mer träning?

Mer eller mindre, amatörfilosofi?

Mer eller mindre amatörfilosofi och mänskliga brister?

Mer livsnjutande och unna?

Mer livsnjutande och unna?

Resor och drömmar - bra eller anus?

Resor och drömmar – bra eller anus?

Inspiration och klokskap - kan det va nåt?

Inspiration och kloka citat – kan det va nåt?

Foto - kul eller tråkigt?

(Amatör)foto – kul eller tråkigt?

Eller något helt annat som jag inte tänkt på här?

 

Standard

7 thoughts on “Bring it!

  1. Hej! Jag har ju precis hittat hit tack vare din hälsning inne hos mig, kul. Det är alltid roligt att få veta vilka som kikar in hos en. Blev lite nyfiken på vem du är, hittar ingen presentation. Vad jobbar du med?
    Ha en bra dag!

    • Bra tips,jag får utveckla min sida om mig – det vill jag oxå veta när jag kollar in hos nån🙂
      Tack för din kommentar, ha en fin dag du med!

  2. Charlott skriver:

    Du har en speciell glädje i dina ord, du sänder ut äkta ärlighet och inspiration. Även din bredd gör att jag tittar in och läser. Tack för att jag får ta del av ditt liv.

Kommentera

