Skrivet

Vacay!

Idag är ingen vanlig dag – idag går jag på semester! Fast det är mer av en sämster egentligen – gammal djungelordspråk från mitt förra jobb, som innebar att en hade semester fast jobbade lite. Jag ska göra några inhopp i nästa vecka och kan inte riktigt släppa projekt som kommer pågå två veckor till. Men – det är ändå semester!

Jag har faktiskt just precis bokat första trippen – det bär av till Åre nästa helg och ett efterlängtat besök hos den här härliga inspirationskällan och vännen! Vi har drömt ihop ett schema med fjäll, foto och frukost på spa – och jag räknar med att vi kommer snacka så att käkarna trillar av!

Just nu sitter jag i soffan och inväntar den riktiga feelingen och en middag på stan – trött som en gnu, men glad!

Hooray for vacay!

Hooray for vacay!

Standard

Kommentera

