Skrivet

Vad ska vi göra idag?

En rätt så kall dag där regnet hänger i luften, i en mindre stad. Vad ska en göra då? Det ställer lite krav på fantasin.

Jag vill röra på mig, gärna i samband med att jag ser något eller är på väg nånstans. Jag har pitchat följande idéer för Eric – ingen mötte någon större entusiasm, men nåt ska vi hitta på. Jag återkommer om vad det blir just idag, men jag sparar den här listan för andra dagar.

  1. Köra ut och springa någon av etapperna på Östgötaleden. Den vi vandrade för två år sedan, fast gärna en mindre vildvuxen sträcka än då.
  2. Cykla ut på Vikbolandet och kanske titta på hus på landet
  3. Paddla kajak i Arkösund. Det är ganska långt dit, så i andra hand kan jag tänka mig mitt i Norrköping också
  4. Åka ut och kolla in det här fina samarbetet – kanske rida eller vandra och klappa på får!

Just nu lutar det åt backintervaller någonstans. Jag har nämligen råkat signa upp mig för Bellmanstafetten med jobbet i augusti. Det skulle ju bli en löparsommar i år har jag sagt!

Vad ska vi göööööra idag?

Vad ska vi göööööra idag?

Standard

3 thoughts on “Vad ska vi göra idag?

Kommentera

