Resor, Träning

Sämster

Den här veckan har jag ju egentligen semester. Riktigt så blev det inte dock, jag jobbade lite igår, lite idag och i morgon blir det halvdag. Sämster alltså. Sen hoppas jag att torsdag och fredag blir helt lediga. Åtminstone fredag – för då ska jag till min första semesterdestination!

Jag tar stålfågeln upp till Åre – för en härlig helg med Sara. Tanken var att springa till fjälls och skogs och en massa annat roligt som har med rörelse och natur att göra. Nu får jag ju knappt gå till fjälls, så det blir lite ändrade planer. Sara nämnde något om SUP – ser väldigt mycket fram emot en sån premiär!

Kajak är något annat som går att göra utan hälar, liksom en annan aktivitet som pitchades av samma fröken med orden ”såvitt jag vet använder man inte hälarna i downhill!”.  Gärna det! Bara jag slipper åka ankarlift med cykel – är lite traumatiserad på den fronten

Nu närmast väntar tåget till Stockholm – och trevligt häng med mina tjejer ikväll. Det blir också en vända på stan för att hitta bra sneakers med lite högre sula i hälen. Jag kommer ju få leva i det hela sommaren som det ser ut. Funderar på dessa kanske. Så dyra bara. Några andra tips?

Sara under mitt förra besök - det är nog mindre snö den här gången!

Sara under mitt förra besök – det är nog mindre snö den här gången!

 

Standard

5 thoughts on “Sämster

  1. erikaste skriver:

    Generellt skotips, testa dem med de inlägg du ska innan du köper, så att de fortf passar med dem i🙂

    Fick du mitt sms om frukost? Kanske blir tight på fre då? Kanske byta ut mot fika på ons eller to?

Kommentera

