Träning

High heels för 30+

Så, nu har jag köpt vad jag hoppas blir sommarlöpningens räddning: ett par riktigt väldämpade, höghälade skor. Jag tycker de är riktigt snygga dessutom, vilket gör det lättare att inse att high heels just nu är nåt helt annat än vad det brukar vara.

Annat jag försöker vänja mig vid är att faktiskt åka rulltrappa, inte gå, att ta Ipren tre gånger om dan och att tänka bort att gå hem istället för den hemska tuben. Men, ju mer tålamod nu, desto roligare ganska snart tänker jag!

20140702-140954-50994084.jpg

20140702-141159-51119230.jpg

Standard

6 thoughts on “High heels för 30+

Kommentera

