Träning

En genomkörare för kropp och själ

Vi är installerade på den östgötska landsbygden och huset överträffade våra förhoppningar. Jag greps av någon slags husmorsrus och började baka inom en halvtimme. Det är riktigt mysigt här!

När kakan sen stod i ugnen hoppade jag ut på uteplatsen med målet att köra ett maffigt benpass. Det blev 3*15 knäböj och 3*12 utfall på ett ben med vikter, innan jag kände att hälarna (jo, båda gör ont nu) inte gillade alla vinklar.
Gick över till axelövningar och avrundade med två core-tabator; sidplanka och crunches.

Med möra muskler ska jag nu njuta av en bok, innan det är dags för grillbestyr. Åh vad jag vill bo på landet just nu!

20140714-162013-58813172.jpg

Standard

Kommentera

