Foto, Rekommenderat

Brott lönar sig

Grannen gav oss en skattkarta igår – ett lokalt brott som numera är en fin badplats. Vi åkte dit idag och det lönade sig verkligen.

Vi var helt själva

Vi var helt själva

Så jag passade på att posera

…så jag passade på att posera lite fånigt…

Sen tog vi badbilder

Sen badade vi…24 grader minst -och väldigt djupt!

Eric tvekade...

Eric tvekade…

Men sen dök han ut över kanten...

Men sen dök han ut över kanten…

...och jag med...inte utan tankar på skräcknoveller om mörka djup...

…och jag med…inte utan tankar på skräcknoveller om mörka djup…

Vi lugnade oss med kaffe

Vi lugnade oss med kaffe på klippkanten

och jag tog en selfie innan vi åkte hemåt igen

och jag tog en selfie innan vi åkte hemåt igen

Standard

7 thoughts on “Brott lönar sig

Kommentera

