Skrivet

Street life

Jag är tillbaks i storstan och jag måste säga att det var något av en chock att hoppa från 3 veckors slappande på landet rakt in i köttmuren på T-centralen, samtidigt som jag pratade jobb i mobilen. Men – det gav mig faktiskt lite välbehövlig uppvärmning inför hösten och jobbstarten. Jag har på bara någon dag gått från total semesterkoma till höstpepp och börjar känna mig lite småsmord i gängorna.

Jag har några få skälvande dagar kvar av semester, som bland annat kommer ägnas åt ett dygns kompishäng i skärgården, med start i morgon. På fredag hoppar jag in på kontoret och tjuvstartar hösten.

På gång är också mina (hårt prioriterade) mål för hösten, som jag kommer skriva om inom kort. Fler som börjat fundera på såna?

Lets do this!

Lets do this!

Standard

One thought on “Street life

Kommentera

