Skrivet

Saker som gör mig glad (9)

Små och stora saker som gör mig glad just nu:

Sommaren

Jag kunde inte haft en bättre sommar och ledighet. Och som den behövdes. Det finns absolut ingenting bättre än den svenska sommaren i högform!

Sommar, sommar, sommar

Sommar, sommar, sommar!

Hösten

Den underbara sommaren började med ett stort beslut som gör att jag ser fram emot hösten på ett helt nytt sätt. Och med både glatt och nervöst pirr i magen…

Kreativitet

Det finns så många grymt drivna och kreativa människor i världen – som de här killarna som tar magiska bilder eller som den här tjejen som skapat roliga fotoappar

som jag gillar och som verkar så jäkla duktig på det mesta. Kolla in #giddyologi och appen giddyolog och giddyfingers. Bra grejer!

Nu kan en leka ännu mer med sina bilder :)

Nu kan en leka ännu mer med sina bilder🙂

Storstädning

Jättekonstigt, eller hur? Men idag gör vi en storstädning hemma, rensar och gör oss redo för hösten här ovan. Ibland är det faktiskt riktigt gött att städa.

Bara vackra och användbara saker får stanna...

Bara vackra och användbara saker får stanna..det är i alla fall målet…!

Vad gör er extra glada just nu?

Standard

5 thoughts on “Saker som gör mig glad (9)

  1. Gah! Sjukt nyfiken! Skulle det vara. Är glad över min familj, förstås. Och värmen. Att bo nära en sjö. Äsch. Jag är inte så glad alls i dag, förresten. Så är det också ibland!

    • Haha, ”sju!” – kan bli nya 42!🙂
      Ja, det är verkligen så ibland – har ungefär varannan-dag-tema på glad/mindre glad. Jag älskar värmen och sörjer redan inför 10 kyligare månader. Någon gång ska jag köra den där grejen med att bo utomlands halva året. Minst!

      Snart behöver du inte vara så nyfiken längre – kommer berätta lite mer om mina kommande äventyr ganska snart!

Kommentera

