Skrivet

Tillfälligt avbrott

Vojne, vojne. I fredags pratade jag med några kollegor om hur jag aldrig blir magsjuk. Jinxen på den! Idag satt jag i en telefonintervju för ett projekt och kände helt plötsligt hur jag började må illa, snabbt. Jag tänkte att det är nog inget, men blev lite svettig. Och insåg snart jag att jag nog måste avsluta det här samtalet. Gick i panik igenom alla idéer från att bara lägga på till att slutligen hitta på något om att någon behövde rummet. Haha.

Det gick som det gick och jag fick åka hem – där jag sov i tre timmar. Mår dock bra nu (unjinx) och hoppas på att det bara var en tillfällig setback i skolstarten, som annars känns bra!

Fler som börjat jobba idag? Gick det bättre för er?

illamående

Standard

2 thoughts on “Tillfälligt avbrott

    • Ja, det var en ny upplevelse🙂 Tidigare har det hänt på en buss men då hann jag av. Känns ändå skönt att det var telefonintervju och inte fysiskt möte.
      Tack för krya – hoppas du får en lugnare vecka denna vecka!

Kommentera

