Stockholmsliv

On and on and on

Idag fortsatte jag helgen i livsnjutandets tecken. Det är löjligt gött med helger där man kan göra lite vad som faller en in och bara gå dit magkänslan pekar.
Började med en smarrig omelettfrukost och sen skulle jag precis sätta mig och lindra skrivklådan i fingrarna när ett sms från Erika plingade upp. ”Fika typ nu?” och det ville jag ju givetvis. Vi avhandlade allt från jobb till självbild innan en något osugen erika skulle till sandlådan och jag själv skulle promenixa med Fisen.

Mkt tröttare än hon ser ut!

Jag och Lisa tog en sväng i Pampas innan vi knatade tillbaks till Vasaparken för att leka med vårt busfrö C några timmar medan hans ömma moder och fader rensade vinden.
En prommis tillbaks under vilken jag haffade Mad Men säsong 1 hemma hos Fisen och nu är stadigt placerad i soffan med tummen på play-knappen. Kanske, kanske tar jag en liten goding till powernap först bara…

Så, ca 1,1 mil medelst apostlahästarna, barngos och kompisboost. Inte kattskit alls faktiskt!

Boostad & med goodiebag till soffan..

Standard

4 reaktioner på ”On and on and on

Lämna en kommentar