Stockholmsliv, Träning

Hand-och chokladbollar

Vilken jävla skön sportfredag! En handbollsvinst som man knappt vågade hoppas på (och ja, som vanligt vågade jag inte titta de sista 2 minutrarna..) och nu friidrott och twitterknarkande. Älska OS!

Annars har jag pysslat med nyttigheter idag, på flera plan. Förutom jobb så har jag köpt ett hantelset så att jag kan göra alla hemmaträningspass fullt ut. Ett justerbart set med upp till 20 kg kändes som en bra investering (som 4 hantelpar, just nu 600 pix på Intersport, att jämföra med ett par 4kg för 350:-).

Sen pysslade jag med det här receptet från Saras blogg. Paleopremiär för mig alltså, ska bli spännande. Godingarna står just nu i kylen och jobbar sig ner till njuttemperatur.

Imorrn? Då blir det faktiskt total egentid för första gången på länge. Då står löpning, axelpass med hantlarna nedan, samt pedikyr på schemat. Efter helgfrukost med DN. Mums för gom och själ. Om resnerven orkar blir det kanske en tripp till Stockholm oxå.

Gräslig fotokvalitet från paddan, men allt kan ju inte instagrammas. #nofilter

Nähä, om man skulle ta och besöka kylen en sväng kanske?

Standard

Lämna en kommentar