Träning

Söndag, streak och sandiga drömmar

Idag har jag faktiskt rivit av tre yoga- och rörlighetspass av bara farten – när träningsglädjen flödar är det bara att utforska. Inser att de tuffare passen faktiskt faller in under styrketräning också, men jag ska ändå köra separata styrkepass i min november-streak.

Det här med min bendyness alltså. Jag bad Eric kolla in och jämför min pose med yoga-gudinnan på youtube när jag körde ett pass yinyoga. Han bara skrattade och gick tillbaks in i köket. Jag har en bit kvar till att kunna ligga och krama golvet med benen i ett V. Typ en meter eller så.  Tills vidare är det en mer distansierad vink på håll, och ett stön.

Känns ändå som en perfekt träningsform att ta med sig på närmare 3 veckors jobb i Marocko. Hoppas få till minst ett löppass på stranden också. Blev väldigt sugen när jag såg Saras bilder...En dröm att hämta ut! Hoppas hinna ner till stranden i Agadir någon sväng i alla fall.

Annars? Mycket att hinna med i morgon, bland annat att ta mig från Norrpan till Stockholm. Men först, nedvarvning i soffan. Because I’m worth it.
beach yoga

Standard

2 reaktioner på ”Söndag, streak och sandiga drömmar

Lämna en kommentar