Träning

Hur trött&dålig blev pigg&duktig

Det är lustigt hur det blir ibland. Sov lite för lite inatt och när jag kom hem ”skulle jag bara” sova en halvtimme och sen dra på mig de rosa sulorna för en mil i vårkvällen.
Drömde att jag inte kunde öppna ögonen för att jag var så trött och det var nog ganska realistiskt drömt av mig, för jag vaknade 2 timmar senare. Klockan var åtta och kvällen ganska förbrukad.
Blev sur på mig själv och utdömde straffet till att bli ett sent och tungt benpass på Friskis, inomhus och allt. Bencurl, benspark, knäböj med skivstång, utfall och avslutande core fick det bli.
I mitt fall gav straffet delvis bra resultat: jag är gladare och kan förmodligen släppas ut bland allmänheten igen redan imorgon. Men först ska jag lägga mig lite försent.
Det är ju synd att man aldrig lär sig ändå.

Standard

Lämna en kommentar