Träning

Dagens citat

Direkt från sjukstugan, där jag läser en bra artikel om stresshantering jag blev tipsad om, i brist på träning och ork att göra något annat.

Don’t get so caught up in the hustle and bustle of life that you forget to take care of your own needs. Nurturing yourself is a necessity, not a luxury.

Den tar jag till mig och med mig.

Source: Uploaded by user via Sug on Pinterest

Standard

8 reaktioner på ”Dagens citat

  1. saramara78 skriver:

    Hear hear! (lustigt dock att du tar till dig dessa rader i en artikel men när det kommer från närmare håll lyssnar du inte om man så slår dig i huvet med samma ord 🙂 Puuusss!

  2. Ja, Katta! När ska detta bli din verklighet! Min finfinaaaa vän! Hoppas du är kry nog att hänga på lördag. Då ska vi boosta dig och ditt med så mycket näring som möjligt. I långsamt, känna efter-vad har jag lust med-tempo. Kram å hoppas du snart mår bättre!

  3. 🙂 Jobbar på det! VI kan väl ta och boosta dig oxå? 😛 Ser fram emot kvalitetshäng, får se om jag är bra nog att träna, känns tveksamt just nu. Men jag jobbade halvdag i stan idag iaf, ett framsteg!

    • Åh, det vore nog det här årtusendets kassako – tror du är nåt på spåren…:) Jag tror grejen är att lägga en stor del av energin på saker man verkligen, verkligen vill, lite som du gör nu, då blir det bra!

Lämna en kommentar