Träning

Har trendglasögonen på…

Jag ser väldigt mycket fram emot torsdag denna vecka. Av flera anledningar, som att det då nästan är helg, att jag är ledig på fredag men mest av allt – jag ska få äran att vara med på detta!
Inspirationskällan Sara bjuder tillsammans med Mats Olsson på Kairos Future in till en kväll om digital hälsa, där vi ska vältra oss i framtidsspaning, träning och hälsa ur ett samhällsperspektiv, och slutligen mingla. Jag är så löjligt taggad för detta – det är ett område jag är oerhört intresserad av och jag slutar aldrig fascineras av hur vi människor tänker, vad vi drivs av och vad som kan motivera förändring av beteenden. Något som är fokus för kvällen. Efter snart två år på mitt jobb har jag inte blivit mindre intresserad – nästan alla mina kollegor är beteendevetare – go figure :).

Tack Sara, för att jag får chansen att vara med – vi ses på torsdag!

Standard

3 reaktioner på ”Har trendglasögonen på…

  1. Ping: På fredag. Då ska jag ha ett liv. | pigg & duktig

  2. Jag är så glad att jag fick vara med – jag verkligen älskar såna diskussioner och analyserande.. Och ja, det var många saker du sa som jag själv satt och tänkte – häftigt! Ser fram emot fler såna ”spåningar” 🙂

Lämna en kommentar